Wersja 1.1; sporządzono 1.07.2024 r.
Regulamin szkoleń, warsztatów i webinarów
Regulamin szkoleń, warsztatów i webinarów organizowanych przez Fundację PasjoNacja.
Niniejszy Regulamin dalej zwany „Regulaminem” dotyczy organizowanych wydarzeń o charakterze szkoleniowym, edukacyjnym, warsztatowym przez FUNDACJĘ PASJONACJA, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000896486, posiadająca: adres siedziby: ul. Henryka Sienkiewicza 9/4, 41-200 Sosnowiec, NIP 9542826445, REGON 388899793, dalej zwaną „PASJONACJA” adres prowadzenia działalności oraz adres doręczeń: ul. Henryka Sienkiewicza 9/4, 41-200 Sosnowiec, adres poczty elektronicznej: kontakt@nerwujeszmie.pl oraz numer telefonu kontaktowego: +48736333055.
Regulamin jest udostępniony Uczestnikom nieodpłatnie za pośrednictwem Serwisu internetowego pod adresem https://nerwujeszmie.pl/regulamin, który umożliwia jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie.
Regulamin stanowi integralną część umów zawieranych z PASJONACJĄ o charakterze szkoleniowym i mają do niego zastosowanie, chyba że Strony postanowiły inaczej.
Klient zawierając Umowę potwierdza, że niniejsze warunki akceptuje.
I. Definicje
- Fundacja PasjoNacja / Usługodawca, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000896486, posiadająca: adres siedziby: ul. Henryka Sienkiewicza 9/4, 41-200 Sosnowiec, NIP 9542826445, REGON 388899793, dalej zwanym niniejszym Regulaminie „PasjoNacja” adres prowadzenia działalności oraz adres doręczeń: ul. Henryka Sienkiewicza 9/4, 41-200 Sosnowiec, adres poczty elektronicznej: kontakt@nerwujeszmie.pl oraz numer telefonu kontaktowego: +48736333055.
- Projekt - projekt „Nerwujesz mie - ida malować!” prowadzony przez Fundację PasjoNacja.
- Strona internetowa - strona projektu „Nerwujesz mie - ida malować!” Widniejąca pod adresem www.https://nerwujeszmie.pl/.
- Webinar – informacyjne wydarzenie internetowe dla zarejestrowanych Uczestników mające na celu pogłębianie wiedzy.
- Szkolenie – Konferencja, Szkolenie stacjonarne, Kurs, Szkolenie zamknięte, Warsztaty, Webinar
- Szkolenie/Warsztaty stacjonarne – spotkanie edukacyjne odbywające się w formie wykładów lub warsztatów mające na celu podnoszenia kwalifikacji merytorycznych Uczestników w sposób stacjonarny w miejscu wskazanym w opisie danego wydarzenia.
- Usługobiorca/Uczestnik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, której Kodeks Cywilny przyznaje osobowość prawną. Usługobiorca może być jednocześnie Uczestnikiem.
- Strony – Usługobiorca i PasjoNacja.
- Serwis internetowy – serwis dzięki, któremu PasjoNacja prowadzi wydarzenia internetowe w tym Webinary i Szkolenia.
- Potwierdzenie uczestnictwa – komunikat e-mail otrzymany od PasjoNacji z danymi do uczestnictwa w Szkoleniu lub Webinarze.
- Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt i dni wolnych ustawowo od pracy.
- Formularz kontaktowy – internetowy formularz wypełniany przez Uczestnika w celu wysłania wiadomości / zapytania.
- Umowa – umowa pomiędzy Uczestnikiem/Usługobiorcą a PasjoNacją na uczestnictwo w Szkoleniu.
- Konsument – Klient, który jest osobą fizyczną dokonujący zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową w rozumieniu art. 22(1) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta – Przedsiębiorca dokonujący zamówienia na Szkolenie związany z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie mającą dla niego charakteru zawodowego.
- Ustawa o prawach konsumenta – Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r.
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002r.
- Kodeks cywilny – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r.
- RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych).
II. Postanowienia ogólne
- Uczestnik rejestruje się na wydarzenie kupując w sklepie PasjoNacja produkt o nazwie wydarzenia w którym chce wziąć udział. PasjoNacja wysyła potwierdzenie zgłoszenia rejestracji wysyłając wiadomość na adres e-mail podany podczas zakupu.
- Przed rejestracją na Szkolenie Uczestnik zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem
- Zakres tematyczny Szkolenia określa każdorazowo opis oferty Szkolenia na stronie internetowej PasjoNacji.
- Ilość uczestników Szkolenia jest ograniczona do liczby wskazanej w opisie Szkolenia na stronie internetowej PasjoNacji.
- Zakazane jest utrwalanie, nagrywanie, rozpowszechnianie treści, dźwięku, obrazu oraz przebiegu Szkolenia bez pisemnej zgody PasjoNacji.
- PasjoNacja dokłada należytej staranności, aby Szkolenia były prowadzone profesjonalnie.
- O ile nic innego nie wynika z niniejszego Regulaminu podstawowe parametry danego Szkolenia, w tym czas trwania, cennik oraz warunki techniczne określa informacja o konkretnym Szkoleniu.
- Informacje wskazane na stronie internetowej PasjoNacja nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego.
- Ceny Szkoleń są cenami brutto w walucie polskiej i zawierają podatek VAT.
- Rejestracja jest wiążąca dla Stron w chwili potwierdzenia przez PasjoNację udziału w szkoleniu, konferencji, warsztacie lub innym wydarzeniu, chyba że PasjoNacja zastrzega inny termin wiążącego potwierdzenia, w szczególności związany z koniecznością zgromadzenia minimalnej ilości Uczestników danego wydarzenia.
- W przypadku udziału w odpłatnych szkoleniach, konferencjach, warsztatach i innych wydarzeniach konieczne jest podane wymaganych w formularzu danych płatnika, który obciążony będzie kosztami udziału.
- W przypadku wydarzeń odpłatnych bezkosztowa rezygnacja możliwa jest najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem wydarzenia. Rezygnacja w późniejszym terminie lub jej brak mimo niewzięcia udziału w wydarzeniu wiążą się z koniecznością pokrycia 100% kosztów udziału.
III. Umowa i warunki techniczne
- Szkolenia jeżeli są prowadzone w sposób zdalny, są prowadzone z kontaktem lub bez kontaktu wizualnego z Uczestnikami.
- Szkolenia stacjonarne są realizowane w miejscu i czasie wskazanym w opisie Szkolenia na stronie internetowej PasjoNacji.
- Rejestracja na Szkolenia odbywa się za pomocą zakupu produktu o nazwie określonego Szkolenia.
- Zawarcie Umowy na Szkolenie między PasjoNacją a Użytkownikiem następuje w chwili dokonania zakupu przez Użytkownika na stronie internetowej PasjoNacji.
- Warunkiem zawarcia Umowy na Szkolenie jest akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu.
- Zawarcie Umowy jest wiążące, tym samym jest zobowiązaniem Użytkownika do dokonania zapłaty wynagrodzenia za Szkolenie.
- Minimalne wymagania techniczne, które muszą zostać spełnione przez Uczestnika w zakresie uczestnictwa w Szkoleniach o charakterze znanym online to: a) dostęp do komputera/laptopa z dostępem do internetu b) Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy c) 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej) d) system operacyjny taki jak Windows 8 (Zalecany Windows 10), Mac OS zalecana najnowsza wersja, Linux, Chrome OS.
- Wymagane jest korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji przeglądarek takich jak Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Yadex lub Opera.
IV. Zakres organizacyjny Szkoleń
- Uczestnik najpóźniej 1 dzień przed wydarzeniem otrzyma szczegółowe informacje dotyczące organizacji Szkolenia na adres e-mail podany podczas rejestracji.
- Uczestnik zobowiązany jest podać prawidłowy adres e-mail oraz numer telefonu, na który będzie kierowana korespondencja organizacyjna dotycząca Szkolenia.
- Uczestnik ma prawo do uczestniczenia w Szkoleniu oraz zadawania pytań a w przypadku Szkoleń o charakterze online do zadawania pytań za pomocą dostępnego czatu.
- Uczestnik zobowiązuje się uczestniczyć w Szkoleniu nie naruszając obowiązujących przepisów prawa
- PasjoNacja nie ponosi odpowiedzialności za niespełnienie warunków technicznych przez Uczestnika takich jak przykładowo: brak dostępu do internetu lub słabe łącze, ustawienia komputera, które mogą mu uniemożliwić uczestnictwo w Szkoleniu.
- Organizator może rejestrować, udostępniać i archiwizować przebieg Szkolenia, o czym Uczestnik jest informowany w opisie danego Szkolenia przed dokonaniem decyzji o zakupie.
- W przypadku Szkoleń/Warsztatów stacjonarnych organizator zapewnia uczestnikom produkty oraz akcesoria konieczne do profesjonalnego uczestnictwa w warsztatach.
- W sytuacji, kiedy Uczestnicy powinni przygotować się do wydarzenia w specjalny sposób – każdorazowo są informowani o tym fakcie z odpowiednim wyprzedzeniem.
V. Prawa autorskie i licencja
- Z chwilą dostarczenia albo udostępnienia Uczestnikowi dostępu do nagrania ze Szkolenia – jeżeli taka opcje jest dostępna w opisie danego Szkolenia – PasjoNacja udziela Uczestnikowi niewyłącznej i niezbywalnej licencji do korzystania z nagrania wyłącznie dla własnych potrzeb Uczestnika.
- Udzielenie licencji następuje w ramach wynagrodzenia przysługującego za zakup danego Szkolenia.
- Uczestnik nie ma prawa zwielokrotnienia lub wprowadzenia do obrotu treści Szkolenia oraz jakiegokolwiek innego udostępnienia osobom trzecim ani też udzielenia licencji czy dalszych licencji.
- Podczas Szkolenia rejestrowane będą pytania, które mogą nosić znamiona tajemnicy przedsiębiorstwa, zatem Uczestnik, który chce zadać takie pytanie przed jego zadaniem powinien poinformować o tym fakcie osobę prowadzącą Szkolenie. Jeżeli tego nie zrobi PasjoNacja nie ponosi odpowiedzialności wobec Uczestnika lub innych osób trzecich za wykorzystanie danej informacji.
VI. Płatności
- PasjoNacja prowadzi pobieranie płatności za wydarzenia przy pomocy kanałów płatności dostępnych na sklepie.
- Do każdego zamówienia wystawiany jest dokument: faktura lub paragon – w zależności od życzenia klienta.
- Dokument jest wysyłany w formie elektronicznej na co Usługobiorca/Uczestnik wyraża zgodę.
VII. Odstąpienie od umowy
- Uczestnik będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa bez podania przyczyny w terminie 14 dni.
- Bieg terminu do odstąpienia od Umowy na uczestnictwo w Szkoleniu rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy.
- Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta mają prawo odstąpić od umowy składając PasjoNacja oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- Wzór odstąpienia od umowy stanowi załącznik do niniejszego regulaminu.
- Oświadczenie o odstąpieniu można wysłać na adres email: kontakt@nerwujeszmie.pl lub pisemnie na adres PasjoNacji podany w niniejszym Regulaminie. Aby zachować wskazany termin wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego terminem.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uznaje się za niezawartą.
- Po otrzymaniu od Konsumenta albo Przedsiębiorcy na prawach konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy PasjoNacja bez zbędnej zwłoki wyśle potwierdzenie jego przyjęcia.
- Jeżeli Usługobiorca/Uczestnik uiścił opłatę za Szkolenie, PasjoNacja dokona zwrotu płatności w takiej samej formie w jakiej zapłata została dokonana w terminie do 7 dni roboczych.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi/Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w odniesieniu do umów: a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia utraci prawo do odstąpienia od umowy; b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta/Przedsiębiorcy na prawach konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; c) w której przedmiotem są nagrania dźwiękowe lub wizualne lub programy komputerowe dostarczane w zapieczętowany opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. d) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnienie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta/Przedsiębiorcy na prawach konsumenta przed upływem do odstąpienia od umowy i poinformowania go przez PasjoNacja o utracie prawa do odstąpienia od umowy.
VIII. Prawo do zgłoszenia reklamacji
- PasjoNacja odpowiada wobec Usługobiorcy/Uczestnika będącego Konsumentem albo Przedsiębiorcą na prawach konsumenta za niezgodność z Umową zgodnie z przepisami Ustawy o prawach konsumenta.
- Uczestnik ma prawo złożyć reklamację mailowo na adres: kontakt@nerwujeszmie.pl lub pisemnie na adres: ul. Henryka Sienkiewicz 9/4, 41-200 Sosnowiec.
- Reklamacja powinna zawierać minimum opis reklamowanej kwestii oraz dane do kontaktu.
- PasjoNacja rozpatrzy reklamacje do 14 dni a odpowiedź zostanie wysłana do Usługobiorcy/Uczestnika na dane podane podczas składania reklamacji.
IX. Ochrona danych osobowych
- Usługobiorca/Uczestnik oświadcza, że zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27.04.2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) został poinformowany, że: administratorem przekazanych danych osobowych jest Fundacja PasjoNacja, zwana dalej Fundacją; kontakt z Fundacją możliwy jest za pośrednictwem adresu mailowego kontakt@nerwujeszmie.pl.
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zawieranej z Fundacją umowy i obowiązków prawnych z niej wynikających, w tym ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, jakie może ponosić Fundacja lub jakie mogą być ponoszone wobec Fundacji, a także w celu wywiązywania się przez Fundację z nałożonych na nią obowiązków w tym prawnych;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do czasu wykonania umowy, zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń przysługujących Fundacji lub przeciwko Fundacji, wypełnienia obowiązku prawnego Fundacji.
- Dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom.
- Usługobiorca/Uczestnik posiada prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przetwarzania oraz do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do ich przeniesienia.
- Usługobiorca/Uczestnik posiada prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych do organu nadzorczego.
- Podanie Fundacji danych osobowych jest dobrowolne i wynika z zawieranej umowy, jednakże odmowa podania danych może ograniczać lub wyłączać zakres świadczonych umownie usług.
X. Pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich
- Usługobiorca/Uczestnik ma prawo do pozasądowego rozwiązania sporu konsumenckiego. Szczegółowy zakres dotyczący skorzystania przez Usługobiorcę/Uczestnika, który jest Usługobiorcą/Uczestnikiem z pozasadowego rozwiązania reklamacji, dochodzenia roszczeń oraz zasady jakie wiążą się z procedurami dostępne są u:
2. Usługobiorca/Uczestnik ma możliwość skorzystania z następujących sposobów pozasądowego rozpatrzenia reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Usługobiorca/Uczestnik może zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.) w celu złożenia wniosku o rozstrzygniecie sporu w zakresie Umowy. Wszelkie wytyczne i regulaminy sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
- Usługobiorca/Uczestnik może się zwrócić także do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej na podstawie art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.) w zakresie wszczęcia mediacji mającej na celu zakończenie sporu z przedsiębiorcą. Wymogi oraz szczegółowe regulacje w zakresie skorzystania z sądu polubownego przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
3. Usługobiorca/Uczestnik może również skorzystać z bezpłatnej pomocy w zakresie rozwiązania sporu z przedsiębiorcą korzystając z pomocy powiatowego (miejskiego) Rzecznika Konsumentów albo organizacji społecznej, która w ramach swojego statutu zajmuje się ochroną konsumentów np. Federacja Konsumentów. Federacja Konsumentów udziela porad pod adresem e-mail porady@dlakonsumentow.pl
Pod adresem www.ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR to interaktywna i wielojęzyczną strona internetowa z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
XI. Postanowienia Końcowe
- W przypadku Usługobiorców/Uczestników, w zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r.
- PasjoNacja zastrzega, że Usługobiorcę/Uczestnika nie wiążą te postanowienia Regulaminu, które stanowiłyby niedozwolone postanowienia umowne w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
- Wszelkie spory rozwiązywane będą polubownie a jeżeli nie będzie to możliwe według sądu właściwego zgodnie z Kodeksem Postępowania Cywilnego.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 1.07.2024 r.
Regulamin do pobrania - pdf